צור קשר דוגמאות אתרים אודותינו דף הבית
דף הבית   | אודותינו   | דוגמאות אתרים   | שיווק קידום   | אתרי תדמית   | אתרי קטלוג   | בניית חנויות מסחר   | מאמרים   | מערכת ניהול תוכן Dsite   | מונחי פרסום באינטרנט   | אתרים



דף בית - בניית אתרים > שיווק קידום

שיווק ופרסום באינטרנט
 

פרסום והופעה ממוקדת במנועי החיפוש
הופעה ממוקדת במנועי חיפוש היא כיום ליבו של הפרסום הממוקד באינטרנט בכללו
פרסום ממוקד במנועי חיפוש אפקטיבי ביותר על פי כל סטטיסטיקה
פרסום זה מתמקד בגולשים בעלי עניין ומטרה ספציפים שניתנים להבעה מילים
ההתמקדות היא במילות החיפוש בהן ישתמשו רוב הגולשים בחיפוש אחר המוצר / שירות
אותו משווקים ובהן ישתמש אותו גולש ממוצע (דבר הניתן לבדיקה)
המעוניין להגיע למידע ספציפי ורלוונטי אותו הוא מחפש.
פרסום והופעה בנקודה זו (דף תוצאות הרלוונטי למילות החיפוש דרכם ביקש הגולש המשתמש הממוצע להגיע למידע)
משיג את המשתמש כשהוא ממוקד הן ברצון והן בזמן המוקדש על ידו להשגת המטרה.
מפגש של שירות / מוצר בנקודה זו היא הסנכרון הקרוב ביותר בין המוצר/שירות ללקוח,
מטרתו וזמנו הפנוי. ומכאן יתרונו המובהק של פרסום/מופע במנועי החיפוש.
סקרים מוכיחים כי מופע של קישור מקודם בדף ראשון של תוצאות החיפוש נלחץ משמעותית
מכל פרסום אחר באינטרנט כאשר 75% מהגולשים מוצאים את מבוקשם ו/או מסיבה אחרת לא יעברו לדף שני,
כאשר 25% יעברו דרך דף שני בדרך למציאת המידע למנוע החיפוש.

כמו כן, שני לו בסטטיסטיקה הוא הפרסום במודעות המילים Ad Awards
בצידי תוצאות החיפוש הגנריות / טבעיות של מנועי החיפוש בראשם גוגל.
אפשרות נוספת לפרסום ממוקד היא פעולה בדומה לפרסום מחוץ לאינטרנט

פרסום ממוקד בצמתי מידע באינטרנט:
פרסום המתמקד בגולש ו/או בתנועת גולשים מכוונת מטרה הגולשים
בחתך של אתרי עניין, שעות גלישה וצמתי התעניינות במוצר/שירות המבוקש
התמקדות הפרסום בצמתי מידע ספציפיים ורלוונטיים למפרסם באינטרנט,
כגון בפורומים מגזינים אינדקסים וצמתי מידע רלוונטיים למפרסם ונשוא הפרסום.

פרסום שאינו ממוקד
פרסום לא ממוקד יבוא בצורת באנרים (מודעות פרסום) וקישורים באתרים שונים.
החיסרון הוא שפרסום לא ממוקד תופס את הגולש כשאינו ממוקד ומסונכרן לנשוא הפרסום.
פרסום זה מתבסס על תנועה של מסה מתוכה ימשוך את הגולשים הרלוונטיים
אחד היתרונות של פרסום אגרסיבי במספר אתרים מובילים וצמתי תנועה שכאלו
הוא חשיפה של המותג ו/או מבצע ספציפי למיליוני גולשים אך עליו להיות ממוקד בפנייתו הקריאטיבית
בכדי לפצות על חוסר המיקוד בנקודת צומת הפרסום.